Nationals del 2 m.m

Äntligen så kommer andra halvan av Nationals, och vad annat jag har gjort sen sist. Just nu sitter jag här och håller på att somna eftersom vi kom hem halv tolv igår natt från Douglas efter att ha spelat fotboll där.
Så, på måndagen så gick vi upp vid fem för att åka till Churchill Downs vilket är den stora arenan där de har Kentucky Derby varje år (ett jättepopulärt hästrace). Där åt vi frukost och gick runt nere på arenan, och vi såg även några hästar träna! Efter det så åkte vi tillbaka till hotellet för att byta om och åka till stället där allt hölls för att hålla våran presentation om vårt projekt som handlade om återvinning i Cheyenne. sen åkte vi tillbaka till hotellet igen och åt lunch och sov litegrann.
Vid 5 tiden så åkte vi downtown för att äta middag, sen var det dags för Lady Antebellum konserten! Var sååå cool där, 16. 000 elever och lärare i en gigantisk arena!

På tisdagen så åt vi frukost och sånt, sen åkte vi downtown igen för att gå på museum. Vi gick till Muhammad Ali-museumet, han kommer från Kentucky.



Vi skulle även ha gått till The Louisville Slugger, som är ett baseballmusem men det var stängt.

En bild innefrån the Convention center där allt hölls.


Inne på Churchill Downs.

Har tyvärr inga bra bilder från konserten..

Sen flög vi hem till Denver för att ta en buss till Cheyenne. Vi kom hem vid tolvtiden, och självklart hade jag fotbollsträningen klockan 4 samma dag så jag kom hem och började packa upp, sen iväg och träna igen.

Veckan efter vi kom hem så hade vi 5 matcher på 7 dagar, vilket var väldigt stressigt!! Den enda matchen som verkligen gällde var dock den igår, som vi vann med 3-2. Det är regionals denna helgen, och state nästa. Om vi inte hade vunnit igår så hade vi varit tvugna att vinna både idag och imorgon! Så det spelar egentligen ingen roll hur våra matcher går idag och imorgon eftersom vi redan är klara för state, men om vi gör bra ifrån oss så får vi spela mot ett lite sämre lag nästa helg!

Det är så sjukt mycket som håller på just nu, har inte kommit i säng före 11 på flera dagar nu, vilket känns! Nästa vecka är det Finals igen (typ slutprov i alla ämnen), dock kommer jag missa en hel del eftersom vi åker till Sheridan på onsdag vid lunch..

Vi hörs!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Anders

Kull att höra lite! Delades det ut några priser?

2010-05-15 @ 16:21:54
Postat av: MORFAR

Fortfarande full av beundran.

Hur orkar Du?

2010-05-22 @ 10:58:51
Postat av: Ella

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 00:45:12
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0