State Soccer m.m!

Nu är fotbollsäsongen över! Den avslutades i Sheridan denna helgen, vi slutade med en fjärdeplats i Wyoming State Soccer Tournament vilket är grymt bra! Vi åkte dit i onsdags, efter en halvdag i skolan. Det tar ungefär 5 timmar dit, så vi var framme vid sju sådär. Vi checkade in på hotellet, och åkte sedan till stället där alla matcherna skulle hållas! Vi sparkade runt en boll ett tag, sen åt vi middag! Nästa dag så hade vi våran första match mot Natrona, som tog första plats i deras Regionals (vi tog fjärde), men vi vann iallafall med 3-2! Det stod 2-2 när vanliga tiden var slut, så vi hade 20 minuters övertid, och straffläggning om det var lika efter det! Vi gjorde iallafall mål i den 19 minuten på en hörna!! Så vi vann, vilket betydde att vi spelade halv tre nästa dag mot Laramie! Den matchen förlorde vi dock med 1-0, de gjorde mål i sista minuten.. Så vi spelade om tredje platsen nästa dag emot Cheyenne Central, vår rival. Vi gjorde inte alls bra ifrån oss, vi förlorade med 4-0, fastän vi spelade lika 1 gång tidigare, och förlorade med 1-0 en annan gång..

Så där slutade vår säsong, med en fjärdplats! Mycket bra iallafall, eftersom ingen trodde att vi ens skulle gå till State!!

I måndags så var det Senios Check Out, vilket betyder att se som tar studenten lämnar in ett papper där de står vad för betyg de fick, och får sin Cap & Gown! Jag gick ut med 4.0, bara A:n!! Så himla kul! Har verkligen jobbat mot det trots all frånvaro med fotbollen och DECA! Jag fick därmed ett Academics Letter, som kommer sitta fint på min Letterjacket! tar en bild på den och lägger in nån gång i veckan!
Alla tycker att det är supercoolt att jag har "tagit" 4 Letters på ett år (DECA, Soccer, Volleyball, Academics), eftersom många inte ens tar ett under 3 år:)

Så denna veckan har jag varken haft skola eller träning gå till, men jag ha haft fullt upp ändå!! DECA Bankett, fixat saker inför Graduation på lördag och idag gick jag på Rotary!
Vi hörs!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Marie

Slitet uttryck men....BRA JOBBAT Anna!!

2010-06-01 @ 10:57:35
Postat av: Maria och Birgit

Hej ser ut som du har haft det bra och roligt.

Vi ses senare på sommaren

/Maria och Birgit

2010-06-03 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0