Vad har jag gjort sen sist?

Hej allihopa! Tänkte väl att det var dags att blogga själv igen, har ju inte gjort det på ett tag eftersom jag helt enkelt inte haft något att skriva om/tid.. Iallafall, har spelat fotboll varje dag sen sist, vi tränar två timmar och tjugo minuter varje dag utom söndag, och skulle haft vår första match idag men den blev inställd pågrundav vädret, samma sak med den andra matchen imorgon. Lite tråkigt.. Nästa match har vi på tisdag iallafall, hemma mot Scottsbluff!

Tja, vad annat har jag gjort då? Vi har sytt färdigt kostymerna för skolans musikal som hade premiär idag, tyvärr kunde inte jag gå eftersom vi hade "pre game" med middag och taktiksnack efter träningen. Har varit jätteroligt att jobba med det! Förra helgen så var vi ju som sagt i Denver från lördag till söndag, var väldigt kul! Lacrossematchen förlorade vi ju dock.. Det är en väldigt snabb och händelserik sport,  de slåss till exempel en hel del... Här är lite bilder från matchen;




cheerleaders

 





Denver Capitol


Skyline


Hemmalaget var såklart the Colorado Mammoths!

Försökte hitta en bild på hotellet men kunde inte hitta någon. Iallafall så bodde vi på 20onde våningen (högst upp!!). Visst ni att det inte finns en våning med nummer 13 i usa? det visste inte jag iallafall! Coolt..

Det var ju även St. Patricks Day i onsdags som Becky skrev om! Alla hade grönt på sig i skolan! Vi sålde gröna t-shirtar i skolans "butik" som vi sålde slut sjukt fort. Vi gjorde inget speciellt den dagen, hade träning som vanligt och David och Becky var på bio. De är med i en bioklubb som visar film som inte kommit ut än varje onsdag. De är filmfantaster båda två:)

Nu ska jag gå och lägga mig, det har varit en lååång dag, och imorgon har jag sovmorgon! Inte träning förrens klockan 3!

Godnatt! (snarare god morgon till er dock..)
Vi hörs!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Vad har ni för väder då??? Snöar det? De allsvenska matcherna har kommit igång här men det ser KALLT ut ;)Hälsningar från Stefan, Carina och Johanna som just var här!! Hälsade på Carro häromdagen / M

2010-03-21 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0