!

Sen jag kom hem från den 15 dagar långa bussresan så har jag inte gjort så mycket eftersom jag är och har varit sjuk i Mononucleosis, vilket är en sjukdom som gör att man har super ont i halsen, och är sjukt trött hela dagen (och natten) lång. Så jag har mest legat hemma och inte kunnat göra så mycket annat. Har börjat må sjukt mycket bättre sen i början när jag hade det iallafall, så jag kan liksom gå ut och göra saker på dagarna!
Det börjar bli dags att börja packa för att åka hem snart, vilket är lite tråkigt men det ska ändå bli jätteskönt att komma hem efter ett helt år borta..

Det har trots allt varit ett helt otroligt år!

Vi hörs
/Anna


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 01:12:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0