jullovet

Jag tror att jag hade bland den roligaste nyårsaftonarna jag har upplevt i år(förra året)! Jag var tillsammans med min vän Amy och Dawn på en nyårsfest hemma hos en av deras vänner, och vi hade jättekul! På tolvslaget så satte de på låten Boten Anna med Basshunter för min skull haha! Den är ju trots allt svensk, även om den var populär för några år sen hemma i Sverige så gillar de den här fortfarande..

Skrev precis klart min uppsats om Obama och nobelpriset, äntligen! Har varit den svåraste uppsatsen jag någonsin har skrivit tror jag..

Här är lite fler bilder från när vi var i Snowy Range i början på denna veckan;


Jag utanför stället som vi bodde på, har på mig min tjusiga mössa som jag fick i julklapp av en rotarian!


Vi som var där; Jordan Evans (min värdbror!), Jordan Lee, Adam, Amy, jag, och Tom! (+David och Becky som är mina nya värdföräldrar!)



Redo för att åka skidor!

Vi ska antagligen åka dit någon mer gång i Januari!

Något väldigt spännande som jag kommer åka till snart är Seattle, Washington! Vi åker dit den 14 och kommer hem den 18 januari. Där bor även min värdsyster Willy, så det ska bli kul att träffa henne också.

Iiiiiiih på måndag så börjar fotbollen!! Eller ja, inomhusfotbollen!! Är så spänd på att få spela igen, har inte spelat sen i augusti nu så..

Har inte så mycket att skriva, lovet har flygit förbi med en massa sovmorgnar haha! Har även skrivit på min uppsats, ätit, gått promenader, och helt enkelt kommit tillrätta här i mitt nya hem.

Vi hörs!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha!! Förstår att det spritter lika mycket i fotbollsbenen som skidbenen nu!!

2010-01-03 @ 11:22:27
Postat av: emma "coolast i SP2sk" persson

efter mig är du nog den coolaste jag vet, dock är konkurrensen hård från göran åkesson :)

2010-01-21 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0