Fotboll och filmer

Är hemma från skola, träning, och middag ute på Texas Roadhouse nu, så nu ska jag allt blogga! Även om jag inte har gjort så mycket sen sist så finns det väl något att skriva om..
Har tränat varje dag, och kommer såklart fortsätta med det för att kunna vara i så bra form som möjligt innan "den riktiga fotbollen" börjar i mars. Fram tills dess så tränar vi inomhus varje måndag och torsdag, och löpning och fys på tisdagar och torsdagar. Är jättekul att spela igen, har längtat som sjutton som ni kanske har märkt..

En sak som jag har märkt att jag har börjat göra mycket mer än i Sverige är att kolla på bio, antagligen för att det är sjukt mycket billigare och de nya filmerna kommer ut snabbare här. Att kolla på bio kostar antingen 8 dollar (ca 60 kronor), eller 1 dollar(7.50 kronor) beroenda på var man ser den haha! Iallafall, här är de som jag har sett hittills:



Bäst var nog 2012, även om den inte var särskilt verklighetstrogen så var den sjukt häftig!

Imorgon är det fredag vilket betyder: Äntligen Helg! Eller ja, först skola från 8.30 till 15. 30 förstås..
Sitter och lyssnar på lite Coldplay för tillfället, ska göra de sista läxorna strax.

Har första matchen nu på lördag i Fort Collins som ligger 45-60 minuter bort. Är med i en Indoor Soccer Leauge där tillsammmans med några andra spelare, kommer bli kul!
Jag har inte så mycket mer att skriva, och David vill att jag går upp och kollar på årets sista college football match, Texas (som jag såg när de spelade mot University of wyoming, rankade 2a i hela landet tror jag) mot Alabama..

Vi hörs!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Jeannette

Go Longhorns Go!

2010-01-08 @ 11:54:45
Postat av: anders

Hur går det i fotbollen, då?

2010-01-08 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0