basket med mera

Jösses vad det blåser ute! Det är såna här dagar som man förstår att man faktiskt bor i Wyoming!
Idag är det även Davids (värdpappa) födelsedag, vilket han har firat genom att vara på jobbet hela dagen, men vi ska äta middag ikväll tillsammans iallafall haha. 
Hela veckan har vi haft Finals, vilket betydde att vi hade 2-3 lektioner om dagen. Det var väldigt skönt! Mina test gick bra iallafall, sen får vi se vad jag får för betyg. 
I fredags  så var några kompisar över och spelade guitar hero hemma hos mig, har hela källaren för mig själv inklusive xbox och projektor, så det är helt klart coolt att spela på en så stor skärm!

 


Igår så var det basketdags! East (min skola) mötte Central (den andra skolan i stan, vi är stora rivaler), både tjejerna och killarna. Det var sjukt kul och spännande.

Matcherna hölls till förmån för bröstcancer, så spelarna och våra cheerleaders hade rosa på sig, även vi i publiken.
Vi vann båda matcherna, tjejerna med över 20 poäng och killarna med 10!

Under matchen.

Sen på kvällen var det dags för mig att spela helgens fotbollsmatch i Fort Collins, CO. Matchen började halv elva på kvällen, jag var heltrött! Vi förlorade iallafall, igen haha..

Imorgon så börjar skolan igen, med 100% i alla klasserna, och en helt ny termin.
På torsdag och fredag kommer jag dock vara borta, jag ska åka till Jackson Hole som ligger i norra Wyoming och åka skidor tillsammans med de andra utbytesstudenterna i mitt distrikt. Det kommer även komma med en ny, som är i samma klubb som jag, han är från autralien och kom nu i veckan. Han stannar från Januari-Januari, medans jag stannar från Augusti-Augusti. Eller ja, kommer åka hem någon gång i juli men jag kan stanna i exakt ett år på grund av mitt viss går ut då.
Det kommer bli kul att träffa alla igen!

Vi hörs!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Anders

Jackson Hole rankas väl som en av de bästa skidorterna i världen, har jag för mig. Ha det så kul!

2010-01-31 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0