basket

Kom precis innanför dörren från träningen, är så himla kul att kunna spela igen.. Vi har oftast några övningar (typ dribblingar och passningsspel) innan vi spelar matcher. Det är tjejer från typ 8th grade upp till min ålder, så det är olika nivåer men det funkar fint.
Någonting jag verkligen inte gillar är att komma hem från en träning och inte vara helt slut.. Så nu funderar jag på att springa lite på löpbandet innan jag går och lägger mig eftersum jag fortfarande har en hel del energi kvar av någon anledning.. Ja ja.

Vi förlorade matchen i lördags med 6-2, de gjorde 4 mål de allra sista minutrarna (nej jag var inte målvakt haha:) ) Vi spelade inomhus på konstgräs, vilket satte sina spår på mina knän..

Nej nu ska jag sluta prata om fotboll! Byter ämne till basket istället!

Var och kollade på när East spelade både på fredagen och lördagen, de vann båda två! Ena mot Green River och den andra mot Rock Springs.


Straff


uppvärming..

Nästa vecka har vi bara tre dagar skola eftersom på måndag är det Equality Day ( Wyoming kallas också Equality state, så de har en dag ledig för att fira det.. antar jag..) och på tisdag har vi studiedag.
Kommer komma hem från Seattle på måndagen, och på tisdagen har jag inte så mycket planerat förutom att "leka" med min kompis.

Vi hörs!
/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0