Basket. igen.

Visst är det fettisdagen idag? jag har iallafall inte fått någon semla..  Jag vet att det är tisdag iallafall!
Har tänkt efter, jag gör verkligen sjukt mycket grejer varje dag, och framförallt varje helg! Nu är iallafall de 3 stressiga helgerna över, men har ändå mycket att göra. Imorgon så ska jag på Rotary vid lunch tillsammans med Haemish och Carlo som är två andra utbytesstudenter, sen ska vi åka till Fort Collins, CO som ligger 45 minuter bort tillsammans med Beth som har hand om det utbytesprogrammet vi är i. Inte säker på vad vi ska göra där, men vi kommer hem vid sjutiden iallafall, jag har ju trots allt fotbollsträning halv sju till nio..

Förra helgen så hade jag ju som sagt en fotbollsturnering, vi spelade sju matcher sammanlagt och gick till semifinal där vi förlorade på straffar.. På lördagen var det även dags för "skoldans" där vi hade jättekul! Tidigare på dagen var det även 2 basketmatcher mellan East och Central igen! Vi vann båda två (igen)!

Halvleksunderhållninh: cheerleaders, dance team, step team, ROTC (highschool militär typ), skolbandet mm!
För ett par år sedan gick James Johnson ut från Cheyenne East High school efter att ha tagit om sitt Senior Year typ 3-4 gånger på grund av allt han gjorde var att spela basket.. I dagsläget så spelar han för Chicago Bulls, och min skola är sjukt stolt över honom. Iallafall, han var hemma i Cheyenne i helgen  och kom och kollade på matchen!
Här är han haha;

källa: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://photos.upi.com/slideshow/lbox/916ecb64e01f640c756be08677821b78/NBA-regular-season-Bulls-vs-Knicks.jpg&imgrefurl=http://www.upi.com/enl-win/916ecb64e01f640c756be08677821b78/&usg=__lwAK2-N7yYka9V52Dbut_9uG_ac=&h=800&w=528&sz=48&hl=sv&start=9&um=1&itbs=1&tbnid=DqDdkt8VBkoLbM:&tbnh=143&tbnw=94&prev=/images%3Fq%3DJames%2BJohnson%2Bchicago%26hl%3Dsv%26lr%3D%26um%3D1

På fredagen så var jag och några kompisar och kollade på Wrestling (brottning), det var mellan East och Central även där. Tyvärr vann Central Varsity över oss, men vi vann Junior Varsity iallafall!
Detta är innan Varsitymatcherna, de presenterar spelarna+deras motståndare.

I helgen såg jag även två filmer; Valentines Day och Dear John. Båda var jättebra, speciellt Dear John. Den var så sjukt sorglig.. Även regisserad av Lasse Hallström! Det är kul att gå på bio och sånt här för det är nästan alltid med någon svensk skådespelare eller så:)

Denna helgen ska jag först på Black Tie Dinner hemma hos min förra värdfamilj tillsammans med 25 andra för att fira en födelsedag, efter det gå och se Avatar (igen!). På lördagen är det inte helt säkert vad jag ska göra än men på kvällen så ska jag och min kompis Ashanda på en av våra kompisars konsert! Kommer bli kul!

Vi hörs!
/Anna


Kommentarer
Postat av: Marie

Det är lugnt Anna, jag äter semlor åt dig var och varannan dag!! Men du, stressa inte för mycket nu!Kram <3

2010-02-17 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0