Skrivet i onsdags!

Är hemma och mellanlandar mellan skolan och träning halv sju. Känns som om att det är måndag idag, vet inte varför.. iallafall, snart är det dags för den tredje viktiga/stressiga helgen i rad! Denna gången så ska jag först kolla på wrestling, och kanske bio på fredag, på lördag så har jag en fotbollsturnering att ta hand om, sen är det basketmatcher, och till sist skoldans! På söndag så fortsätter turnerningen, men på måndag så ska jag åka till Albany till en person i Rotarys stuga. Där kommer även Carlo och Haemish vara, två utbytesstudenter. Ska bli en kul helg, med massa sport och roligheter haha!

När jag var i Jackson, Wyoming för ett par veckor sen med alla utbytesstudenterna så pratade ledarna om busresan i Juni som de flesta av oss ska åke med på. Den varar i 15 dagar, och vi kommer besöka dessa ställen:

-Avresa efter distriktskonferensen i Casper,Wy. Start i Denver, Colorado. Mountain travel-South park- Treasure Falls-Hot Springs
-Mesa Verde-Navajo Indian Reservation-Grand Canyon National Park
-Grand Canyon National Park-Arizona desert-Las Vegas
-Mojave Desert- Historic Old Los Angeles
-Beach time @ Huntington Beach-Disneyland/Californa Adventure
-Hollywood-Universal Studios
-Santa Barbara
-Big Sur-San Francisco-group dinner in Chinatown
-Tour San Francisco-SF Bay Cruise-lunch at Hardrock Café- Golden Gate Bridge-Sightseeing & dinner at Wharf
-Free time in San Francisco all day
-Lake Tahoe-Winnemucca,Nevada
-Great Salt Flats-Great Salt lake-Mormon Temple Square- Salt Lake City
-Steamboat Springs
-Raft trip on The Colorado River
-Grand Lake-Trail Ridge Road-Rocky Mountain National Park

Okej, jag vet knappt hälften av alla de här ställena men det kommer bli riktigt kul iallafall
Markerade de ställena som jag känner till sedan innan, och ni också möjligen!


På är det EHS FANATIC DAY i skolan haha! det betyder att man har på sig Eastkläder, ansiktsmålning, och är lite smågalna! Det är även ett pep assembley innan lunch för att tagga till wrestlingmatcherna på kvällen, och East-Central basketmatcherna på lördag!

Vi hörs!
/Anna


Kommentarer
Postat av: Anders

H Ä F T I G T !!!

2010-02-12 @ 10:32:35
Postat av: Marie

Oj oj!! Vilken resa! Allt från Hollywood till naturupplevelser ;) Härligt!

2010-02-12 @ 18:46:27
Postat av: Lilly

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 16:36:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0