Jackson

Okej, jag har en del bilder att bjuda på, och det är ju det ni vill ha så...:) :

Dag 1 (torsdag):
Jag blev upplockad av en minibuss vid niotiden på morgonen. Vi var 8 utbytesstudenter i bussen + 3 vuxna (inklusive min "country representative" Bill) och vi hade sjukt kul hela vägen upp. Min klubb har fått en ny utbytesstudent från Australien som heter Haemish. Han är rätt kul han..
'
Vi stannade vid nationalparken Teton på vägen, den ligger precis utanför Jackson Hole där vi åkte skidor. Väldigt vackert var det!


Vi som var i bilen, Niclas från Tyskland, Soraia från Spanien, Angie från Argentina, Alex från spanien, Haemish, Jag, Joyce (Shin yu) från Taiwan, och Regina från Mexico!

Dag 2: Jag, Regina, och Margerita från Italien bodde i samma familj däruppe, de bodde ungefär 30 minuter utanför stan så vi gick upp vid sjutiden och var vid skiduthyrningen vid 8 30. Sen åkte vi skidor hela dagen i ruskigt härliga backar! Vid halv fyra så samlades vi allihop igen och åkte(?) tubing:

Efter det så gick vi runt i Jackson downtown ett tag och kollade runt, sen var det även slädhundsrace! Ja vi åkte inte, tror det var typ SM fast i USA då:) ganska så coolt, var fyrverkerier och så.


Vi blev ganska så kalla efter ett tag utomhus så då gick vi in i en byggnad och kollade på...tjejishockey!


Gruppen som jag åkte mest med, + Carlo (italien) och Niclas. Margerita, Alison (belgien), Tanja (Norge), och Johanna (Tyskland)


HELA gruppen av utbytesstudenter! vi var typ 25 som var där, och hade sjukt kul!


Dag 3:

Finfint väder!
Lördagen var nog den roligaste dagen på hela kvällen, här är en sammanfattning av vad vi hittade på:
-åkte skidor från 9 till halv fyra
-lämnade in skidorna. mina var hur grymma som helst!
-åkte ner downtown till min värdpappas kontor och bytte om
-åkte sen till en liten bowlinghall
-därefter så gick vi till en fotostudio där vi tog kort utklädda till cowboys och så.
-sen gick vi tillbaka och åt pizza, bowlade, dansade, och hade jättekul!
-De som jag bodde med åkte sen hem till familjen där Carlo och Sand (thailand) bodde. Vi kollade på The Hangover, åt tårta (deras son fyllde 18), och pratade.
-Sen hem och stup i säng för att vakna upp vid sju igen nästa morgon och åka hem..


Haha..

Ja, det var nog det mesta, har inga fler bilder så!

Nästa helg kommer också vara hektisk; har State DECA torsdag-lördag, och på söndagen så är det SUPERBOWL SUNDAY!

Vi hörs!
/Anna


Kommentarer
Postat av: Anders

Stackars, stackars Askungen!

2010-02-04 @ 08:48:05
Postat av: Carljohan

Hej Anna

Roligt att följa dig.

Saknar er mycket, era skämt osv.

Här i Ulricehamn är det som vanligt, det rullar på, massor av snö och det ger i sin tur motion.

Du vet väl om vad som händer runt Anna, Alma och Johan ibland, men lite kan väl det berättas om.



Johan spelar handboll som vanligt och han går ur gymnasiet i sommar. Han jobbar mycket på ICA och de är nöjda med honom där.

Alma har börjat spela handboll och gör det bra, hon utvecklas i sin takt och har en bra coach som vägleder dem i spelet.

Anna jobbar som vikarie på skolan i Ulricehamn, hon är väl inte riktigt hundra på vad hon skall göra än.

Anna har kontakt med Marie, det tycker jag är roligt.

Nu skall jag gå till jobbet, ha dé bra.

2010-02-04 @ 09:29:43
Postat av: Marie

Hahaha!! "Den roligaste dagen på hela kvällen"!! Det uttrycket knycker jag ;)Härliga bilder i övrigt! Ni verkar ha oförskämt roligt!!! Kram /M

2010-02-04 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0