min vecka!

Vilken vecka!
ska försöka ta det dag för dag;
Söndag: min första dag hos min nya värdfamilj som bor ett kvarter bort från min gamla! vi firade min 18onde födelsedag tillsammans med vänner och gamla värdfamiljer. Tyvärr kunde inte min bästa vän härborta komma hit, men det var kul ändå!
Måndag: Min 18onde födelsedag! gjorde inte så mycket mer än att gå till skolan från 8 30 till 11, vi hade borta match i Gering, Nebraska så vi åkte vid 11-tiden. Vi vann matchen med 3-2 tror jag det var! Vi kom hem sent, halv elva sådär.
Tisdag:Skola och träning som vanligt,+ DECA-möte. DECA är en klubb för er som inte vet som handlar om att lära sig om arbetslivet och att ha ett företag. Eftersom jag och mina partners tog första plats så kommer vi åka till Louisville, Kentucky på fredag för att tävla med vårat projekt där. Så i tisdags så övade vi på våran presentation och sånt.
Onsdag: skola och träning+ lagmiddag som vi har kvällen före match då vi äter sjukt mycket mat, kollar på film från våra matcher, och pratar taktik. Är en kul grej att göra tycker jag.
Torsdag: skola på morgonen, sen åkte vi till Casper för att spela mot Kelly Walsh (high school). Vi kom fram dit vid två, Junior Varsity spelar alltid före oss så vi måste åka dit ganska så tidigt, även om våran match inte är förrens 6. Vi vann även denna matchen med 3-2, de är faktiskt en av de bästa i Wyoming så det var kul!
Eftersom Casper är så långt borta så tog det ett tag innan vi kom hem, tror vi kom hem vid halv tolv-tolv!!
Fredag: Igår så hade vi ännu en bortamatch i Laramie som inte ligger så långt bort! 45 minuter tar det dit vilket är skönt!! Tyvärr så vann vi inte den matchen, vi förlorade med 3-0..
Lördag (idag): Idag så gick jag upp vid 10, så skönt att sova ut för en gångs skull! nu sitter jag här och bloggar i väntan på min värdsyster som ska komma och hämta upp mig. Vi ska åka och se om vi kan hitta några skor, för ikväll är det prom!! Ska bli så himla kul! prom är som en bal för alla juniors och seniors, så ungefär som en studentbal fast med ickestudenter också så att säga!
Nästa fotbollsmatch är på torsdag mot Central, den andra skolan i stan. Vi spelade mot dem förra veckan också och då blev det 0-0 efter 20 minuters tilläggstid! Så nu är det revansch!

Vi hörs!
/Anna 

Kommentarer
Postat av: Anders

Go Anna, go!

2010-04-17 @ 21:56:18
Postat av: Marie

Vill veta ALLT om balen och gärna ett fint kort på dig i fina klänningen <3!! Och lycka till i Louisville!

2010-04-20 @ 08:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0