Volleyboll är min vardag

God morgon därhemma!
Jag kom precis hem från dagens volleybollträningen som både slutade och började senare än vanligt på grund av att två högstadieskolor spelade två matcher i våran sal. Vår coach ville att vi skulle heja på båda skolorna, så vi delade upp oss i två team och hejade fram var sin skola. De som spelade var 13-14, och de blev jätteglada över att vi äldre hejade så intensivt på dem!

I helgen far jag till Douglas för Rotary på en Orientation. Det kommer bli jättekul tror jag iallafall, alla utbytesstudenter som är i Wyoming nu ska dit. Fast en sak som inte kommer bli så kul är att vi kommer sova i ouppvärmda stugor..
Jag kommer ta massa bilder och lägga upp såklart!

Igår så åkte jag amerikansk skolbuss för första gången! Ni som åker buss varje dag därhemma har tur, bussarna här är jättesunkiga! Men iallafall, Sophomers, Junior Varsity och Varsity åkte till Laramie för att spela var sin match där. Själva bussturen var jätterolig eftersom mitt lag är så sammansvetsat och har roligt ihop hela tiden.
När det kommer till matchen så vann vi, även om vårat offensiva spela sviktade lite, men vårt defensiva spel var suveränt!

Imorgon är det dags för match igen, denna gången mot Kelly Walsh


Haha, bilden är från i lördags när Billie skulle hjälpa mig upp...


Junior Varsity värmer upp i Laramie.


Nu måste jag sluta skriva, jag har ju läxor att göra!!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0