Regionals

(Okej, glömde visst att publicera detta igår, så allt som står här är skrivet igår)
I måndags fick jag en oerhört tråkig och elak nyhet, jag och ett par andra tjejer kommer inte få träna nu fram till State som är nästa helg, mest för att vår Coach som alla ogillar är arg för att vi förlorade helgens matcher och vill därför bara träna de som spelar på matcherna.. Därför har det varit otroligt tråkigt att stå och titta på varje träning den här veckan, men jag har tränat på gymmet på skolan istället. I helgen är det dock dags för Regionals i Volleyboll, och om vi vinner ett par matcher där så går vi vidare till State som är helgen efter. Eftersom min Coach sa till oss som inte spelar att vi antagligen inte skulle kunna följa med denna helgen så hade jag andra planer ända tills idag när han sa att alla ska med!
Jag hade egentligen tänkt vara med i en filmtävling tillsammans med mina kompisar Ellen och Kate, men vi insåg att eftersom jag kommer vara borta nu, och de har drama på fredagen och Speech-tävling på lördagen så vi skippar antagligen den.. Tävlingen går iallafall ut på att man har 24 timmar på sig (fredag kl 18 till lördag kl 18) att göra en film. Man får inte använda några som helst dataprogram, utan allt måste vara i rätt ordning i kameran. Verkade vara en sjukt kul idé men men..

På lördag är det äntligen dags för Homecoming Dance! För er som inte har hängt med i bloggen så var vår Homecoming-vecka två veckor sen, men dansen blev inställd på grund av all snö.. 
 
I fredags så var det Football som gällde på kvällen, fast jag såg bara 4th quarter eftersom jag hjälpe till och sålde Eastkläder m.m. Vårt mål för kvällen var 500 dollar eftersom det var en liten publik och den sista hemmamatchen för säsongen. Vi klarade målet galant i vilket fall, sålde för över 1000! Det gick jättebra för mig, jag sålde för 160 dollar till en kund!! East vann även matchen med 34-27 tror jag det var!


Cheerleaders!


Maskoten


Här är en bild från min presentation igår på  Cheyenne Sunrise Rotary Club!


Den 13-16 November kommer något riktigt kul att hända, nämligen det att jag och Brandi ska åka till Arizona!!
Vi ska flyga dit på fredagen från Denver och flyga hem på måndag. Tydligen så är det runt 75 grader där vilket är typ 24, och hotellet som vi ska bo på har swimmingpool! Vi ska även gå och kolla när Arizona Cardinals spelar på söndagen, de är Billies favoritlag men han kan inte följa med och kolla, stackarn..


Vi hörs!
/Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cardinals..du kan hälsa Billie att han lika gärna kan sluta se på fotboll om han håller på Cardinals! NFC west suger så de borde ha 5-0 och inte 3-2..de har ju liksom legenden Kurt Warner! Enda bra i deras defense är fan Rolle som är bror med Samari rolle från Titans ;)

2009-10-23 @ 03:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0