Snart helg!

Idag är det torsdag, vilket betyder; imorgon är det fredag! Vilken höjdarlogik!
Även om den här veckan har varit en väldigt kort skolvecka (3 dagar) så ska det bli skönt med helg. Imorgon så har East en Footballmatch som jag ska hjälpa till att sälja t-shirts, mössor, tröjor m.m på. Detta gör jag tillsammans med ett antal andra elever, för de mesta elever som är med i DECA som är en klubb som finns i hela USA. Jag funderar på att gå med där med, det är den största klubben/aktiviteten på skolan (inkluderat alla sporter). Det är ju ett utmärkt tillfälle att träffa fler människor, så varför inte?
I helgen så är mitt lag i Gillette och Sheridan för att spela om en plats till State, där de bästa lagen i vår stat möts. Tyvärr så kan inte jag följa med eftersom de bara kan ta med 10 spelare, och de har flyttat upp 2 JV-spelare för att ersätta vår skadade så nu är vi 15 spelare..

Homecoming Dance har blivit flyttat till den 24, alltså nästa lördag. Förhoppningsvis så kommer jag vara hemma; men om vi inte vinner de två matcherna vi har i helgen så måste vi åka till Laramie nästa helg för då är det Regionals, där man spelar om en plats till State om man inte är direktkvalicifierad.

Ikväll så skulle jag förutom träna och ha team dinner så skulle jag äta middag tillsammans med min vän Emily och hennes mormor och morfar, och hennes syster, men systern har fått svininfluensan så vi ska ha middagen på söndag istället. Santiago som var en utbytesstudent för ett år sen men som är här nu igen kommer också komma dit. Emilys morfar har varit president i min hostclub, och även ordförande för hela distriktet innan han pensionerade sig.

Idag hade jag två prov, ett i U.S. History som jag fick tillbaka samma lektion; 31/31 rätt!! Jag hade även ett prov på Food Safety i Culinary Art. Det provet var 101 frågor, och det var en hel del som inte stod i häftet som vi hade fått till att öva inför provet för.
Imorgon så har jag ännu ett prov, denna gången i English Multicultural Literature.  


För er som undrar varför Billie skrev Anna "papegoja" Grumstedt så är det hans favoritord på Svenska, och även ett av de 10 han kan.. Han använder det ordet hela tiden, och även "jättestor", som han stavar jetestor..

Här är ett par bilder från söndagens kroketturnering;





Rotary!


Presenter som jag fick på Seniors Night (för en vecka sen); Swedish Fish, en tröja, massa godis, såpbubblor, jättehöga strumpor med Conversemotiv(!), en ängel, och en "gympapåse" med mitt namn, Thunderbirds Volley ball, och #2 broderat på.


Jag fick även blommor från Billie och Brandi:)


Såhär såg det ut i fredags på Homecoming footballmatchen mellan East och Rock Springs. Tyvärr så förlorade East med 20-0.. Det var sjukt kallt, så vi ( jag och 8 andra kompisar från laget) åkte hem i halvlek.

/Anna


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka härliga bilder!! Ser gôtt ut med all snö!Jetestor kram till dig!

2009-10-16 @ 08:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0