Första inlägget

Hejsan,

Jag heter Anna och jag har startat den här bloggen i syfte att kunna hålla alla hemma i Sverige uppdaterade när jag själv är i USA som utbytesstudent. För de som inte vet så är jag 17 år, bor utanför hjo och går på Västerhöjdsgymnasiet i Skövde. Så där jag, nu var det avklarat och nu kan vi fokusera på det viktiga, det som bloggen ska handla om, alltså min resa till Cheyenne, Wyoming, USA den 13 Augusti. Jag är sponsrad av Rotary, distrikt 23 80 att åka iväg på den här resan, och jag är glad över att de accepterade att sponsra mig!
Nu är det ungefär 3 veckor kvar till avresan så jag tyckte att det kunde vara dags att påbörja det här lilla projektet.

Jag fick reda på min första värdfamilj för ett par veckor sen, de är ett gift par som heter Billie & Brandi Addleman och är advokater. De har inga barn men däremot en söt Golden retriever som heter Tulsa.
Jag kommer att byta familj ungefär 3 gånger under mitt ubytesår för att få uppleva olika familjetraditoner och kulturer.

Bloggen kommer jag att uppdatera 2-3 gånger i veckan när jag är i USA för att inte tröttna och för att det inte är bra att tillbringa alltför mycket tid vid datorn. Nu innan jag åker kommer jag uppdatera lite sporadiskt beroende på om jag har något nytt och intressant att berätta.

Vi hörs!

Anna
 


Kommentarer
Postat av: AnnaMi!!!

Hejsan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska det bli kul att åka till USA???

2009-08-07 @ 14:59:29
Postat av: AnnaMi!!!

Du har gjort en bra blogg!!!

2009-08-07 @ 15:17:28
Postat av: Anna

Hej AnnaMI! Det ska bli jättekul verkligen! Tack så mycket, hoppas att du fortsätter läsa bloggen.

2009-08-09 @ 22:04:11
Postat av: AnnaMi!!!

Är du framme i USA???

2009-08-13 @ 20:13:19
Postat av: AnnaMi!!!

Är fammiljen bra som du bor hos??!

2009-08-17 @ 10:59:55
Postat av: AnnaMi!!!

hur mår du??? Från AnnaMi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-17 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0