Helgen

Nu har jag haft jullov i två dagar, och det känns så skönt att inte behöva koncentrera sig på skolan och att inte behöva gå upp så tidigt varje dag:) Båd i fredags och igår kväll så har jag varit på olika middagar. I fredags kväll så var jag, Billie och Brandi bjudna hem till en rotarian som bor en bit utanför stan i ett jättefint nybyggt hus. Vi åt mexikansk mat såsom  som amerikanarna är väldigt förtjusta i. Vi stannade där hela kvällen och pratade osv.
Igårkväll så var vi hemma hos min Conselour Lily på ett christmas party. Vi åt chili med cornbread, och massa annat. Efter maten så öppnade vi julklappar. Alla tog med sig en julklapp var, och i varsin ordning så fick man välja en och öppna den, eller stjäla någon annans. Det blev en hel del skratt eftersom ingen hade köpt en allvarlig present; tillexempel så fick jag första gången tallrikar som det stod "Happy 25th Anniversary" och en stekpanna som man kunde steka små hamburgare på. Turligt nog så stal Lily den presenten, så jag fick välja en annan..

 Förövrigt så vann University of Wyoming matchen mot Fresno State, matchen i New Mexico som vi skulle åkt och kollat på! De vann på övertid, tänker inte ens försöka förklara hur deras regler är vid övertid, är så komplicerat!

I torsdags så var jag först i skolan förstås, sen åkte jag med George ( som är fd. president och district governor i Rotary, och även min kompis Emilys morfar) och hans fru till LCCC ( Laramie County Community College) för att hjälpa till med lite saker där. När jag kom hem igen, så var jag bjuden på ett 80's party som min vän Amy hade. Det var jättekul, alla var utklädda förstås, och vi åt mat och hade kul.


Wyomings flagga!

Imorgon kommer jag kanske få åka skidor! Hoppas på  det, är bland det bästa jag vet så..

Vi hörs!
/Anna

Kommentarer
Postat av: anders

Ha det bra i backen!

2009-12-20 @ 22:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0