Mycket på gång i helgen

Min helg har varit allt annat än lugn! I fredags så jobbade jag på skolan med Black and Blue Friday,- vi hade rea på alla kläder och sånt hela dagen från 6 30 till 18 30, så jag var där vid sex på morgonen för att ställa upp alla saker! Vi sålde jättebra, jag hade även både första och andraplatsen ; sålde för 183 dollar till en kund och 176 dollar till en annan! Ganska så coolt! jag jobbade även där min första lektion, 8.30 till 9. 50 eftersom då har jag Business Marketing och min lärare jobbade med rean så hela klassenn hjälpte till.
Sen hade jag Sculpture, och sen jobbade jag på lunchen också.

Vid fem så samlades nästan alla utbytesstudenter i distrikt 5440 (delar av Colorade, Nebraska och Wyoming) i Cheyenne för att äta chinamat, gå runt i vårt "mall", och prata. De var här för att hjälpa till med intervjuerna på lördagen med nästa års utbytesstudenter som ska härifrån till olika länder. Vi pratade om våra egna länder, hur utbytet går till, och hjälpte till i största allmänhet. Det var jättekul att få träffa alla kompisarna igen, det är flera som kommer åka hem nu i december eller januari ( de har redan varit här i ett år), vilket betyder att de inte kommer åka med till Jackson Hole, Wyoming, i januari där Rotary har en skidweekend..





Igår kväll så gick jag och en kompis och såg 2012 äntligen! Har velat se den sen den kom ut..
Jag älskar komceptet när man är fast någonstans (Locked Room) och måste ta sig därifrån, såsom "Lost", Tio små negerpojkar-Agatha Christie, 2012, Cast Away, osv.
Det är så spännande på något sätt..

Idag så ska jag, mina vänner Ashanda och Hailey jobba på vårat DECAprojekt, sen halv sex så ska vi jobba på Dillard's som är en gigantisk kedja, med DECA. Vi ska slå in presenter och så, kommer nog bli kul!

Snart är det jul, jag längtar så.. 18 dagar bara!

Vi hörs!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Carro the one and only

jag har Anna-abstinens. Kan du inte komma hem? :P :) <3<3<3

2009-12-06 @ 21:20:55
Postat av: Anders

Grattis på Anna-dagen! kram från pappa

2009-12-09 @ 09:01:41
Postat av: AnnaMi!!!

Hej Anna!

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!!!

Kul att läsa din blogg! Fint att du verkar ha det jättebra!

Kram

Katarina

2009-12-09 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0