Dagen före dopparedagen

I skrivandets stund så håller jag på att packa ihop allt jag äger och har här borta för att flytta till min nästa värdfamilj dagarna efter jul. Jag gör allt det här nu eftersom imorgon är det julafton, och då så ska vi fira det på förmiddagen och sen gå på två julfester vi ett och sex, sen på juldagen ska vi upp snortidigt och köra till Glenrock för att fira jul där! Den 26 och 27 kommer jag åka skidor (antagligen) med min nya familj, och sen när vi kommer hem så ska jag flytta in där. Kommer bli kul, jag kommer ha hela källaren för mig själv!

Igårkväll så började det snöa rejält, precis lagom innan jul sådär. Har kommit på en sak; det har bara regnat kanske två gånger sen jag kom hit!

Om 20 minuter är det julafton hemma hos er, jag får vänta i 7 timmar och 30 minuter..


Haha min rotarykavaj (som alla utbytesstudent får innan de åker av sin rotaryklubb)! Den börjar fyllas på med pins och annat, har över 40 pins och även biljetterna från min första footballmatch och baseballmatch någonsin.
På baksidan har jag mitt första "letter" och volleybollpin:


Såhär ser det ut från vardagrumsfönstret just nu; blåser inte så jättemycket nu!

Ganska så fint är det iallafall!

Har inte så mycket mer att skriva nu, återkommer så fort jag kan efter jul med massa bilder och saker att berätta!

God jul på er allesammans!
Vi hörs!
/Anna


Kommentarer
Postat av: Emma Grahn

God jul på dig, Anna! :)

2009-12-24 @ 08:23:10
Postat av: God Jul Anna

2009-12-24 @ 13:16:44
Postat av: Morfar

EN RIKTIGT GOD JUL ÖNSKAR JAG DEJ

2009-12-24 @ 21:50:41
Postat av: Charlotte

Hej Anna, Charlotte från Gårdsby här. Vilken fin blogg du har! Hoppas du fick en riktigt fin Jul! Gott Nytt År och hoppas du får riktigt fina minnen för liver "over there" Kram

2009-12-30 @ 10:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0