juljuljuljul

Har äntligen kommit iväg och fått lite julhandling avklarad! Har alla presenter till Billie och Brandi nu, och alla kompisarna här också vilket är väldigt skönt. Det är bara två dagar i skolan kvar nu, eller en och en halv faktiskt!
Och tyvärr så har planerna ändrats, vi ska inte åka till New Mexico pga av att de andra inte kunde åka osv.

Hade ett av mina två prov den här veckan idag, gick bra! har 89% i den klassen vilket är 1% från ett A så vill verkligen få upp det. Men min lärare sa att det bara är så lågt eftersom jag missade en hel del lektioner på grund av volleybollen för några månader sen så det kommer lösa sig!
Höstterminerna i High School går ända till den 22 Januari eftersom om de hade slutat vid jul så hade vi fått en mycket kortare hösttermin än vårtermin! En sak som är sorglig är att vi börjar skolan igen den 4 january, vilket är alldeles för tidigt enligt de flesta! Men vi har många fler lediga dagar senare så det jämnar ut sig.

I söndags så var vi på en körkonstert med all körerna i stan; East High School, Central High School, LCCC choir, Chamber singers, the capital chorael, och en barnkör (10-15 år). De sjöng julsånger, allihop tillsammans. Det var jätte coolt, helt sjukt vad duktiga alla är.


I torsdags så kom min kompis Adam hem från college, och idag så kommer hans syster Amy hem också vilket är jättekul! Har inte sett dem på 4 månader..

Var på jullunch med Rotary idag, det var jumat, eggnog (inte gott enligt mig!), kör som sjöng julsånger, och allmänt julmysigt. Fick även två julklappar, en från Rotary och en från Lily, min counselor. Har inte öppnat dem än dock, det ska jag göra på julafton!

1st: 7-7:43
2nd: 7:50-8:33
3rd: 8:39-9:22
4th: 9:28-10:11
5th: 10:17-11

Så ser våra halvdagar ut; jag har 2nd-5th så jag börhar 7:50 och slutar 11! Vi har alla lektioner som vi brukar förutom att de är 40 minuter istället för 1 timme och 20 minuter!
Min uppsats har blivit flyttat till efter jul, vilket gör att det har varit lättare att fokusera på de andra sakerna jag har att göra!

Vi hörs!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0