kort inlägg

 Vilken skön dag det har varit hittills, var och åt frukost på ett ställe som heter Country Buffét, där man får äta hur mycket som helst! Jag blev förstås mätt direkt, och är det fortfarande 7 timmar senare!
Annars så har vi bara varit hemma idag hittills, ikväll så ska vi dock på en julkonsert! Kommer bli mysigt:)
Har skrivit en hel del på min uppsats idag också, sista inlämningsdatum är på torsdag men vi hoppas att vår lärare kommer flytta det till efter jul! Skulle vara jätteskönt eftersom jag har två prov den här veckan att fokusera på också!

Den 18 december så ska vi, och några andra familjer som vi känner åka till New Mexico för att kolla på ett "bowl-game", mellan University of Wyoming och Fresno State. Därför kommer jag missa den sista halvdagen av skolan i år, men det gör inte så mycket eftersom då spelar de spel och tar det lugnt; och slutar vid 11! Vi kommer tillbaka dagen efter, och då är det bara ett par dagar kvar till julen som vi kommer fira i Glenrock, Wyoming med Brandis familj. Vi åker dit över dagen bara, fast vi öppnar ju förstås presenterna den 24, precis som hemma!
I och med att vi åker till New Mexico så har jag besökt min sjätte stat:

Wyoming, Idaho, Colorado, Nebraska, Arizona, Illinois (mellanlandade i Chicago, så jag tänker räkna med den, även om det inte räknas egentligen vad jag har hört), och snart New Mexico då!
Hoppas jag hinner besöka så många som möjligt!
På bussresan i juni med Rotary så kör vi till den västra sidan; Los Angeles, San Francisco m.m!

Vi hörs när jag har mer tid till att blogga, vilket inte är just nu..!
/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0