Inte många dagar kvar..

Om nästan exakt en vecka så sitter jag i bilen på väg till Brandi och Billie's hus, Cheyenne, Wyoming! Spännande!
Det är en hel del saker kvar att förbereda med packning, presenter till familjer och allt, och ovanpå allt det så ska vi ha avskedsfest här hos pappa på lördag och avskedsmiddag hos mamma på söndag! Det kommer bli roligt eftersom det kommer så mycket olika personer, fotbollslaget, släkten, kompisar från klassen mfl. är bjudna så det blir en hel del folk.

Idag var jag och pappa och inhandlade lite saker till resan m.m. Vi köpte presenter familjerna jag kommer bo hos i form av lite olika svenska saker såsom Mamma Mia!-filmer och Ahlgrens Bilar m.m.

För er som inte har sådär jättebra koll på var Wyoming och Cheyenne ligger så har jag lagt upp en karta här:



Den lilla röda pricken är Cheyenne som även är huvudstaden i Wyoming.


Vi hörs!

Anna


Kommentarer
Postat av: Maria Albinsson

Anna! Synd vi inte kunde komma till festen! Lycka till med resan och året i USA! Vi kommer att tänka på dig. Kram från Mia

2009-08-11 @ 07:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0